kizutora kirjoitti:Minua vaivaa nämä asiat:
Onko Madara naaras vai uros?
Ainiin, kuoliko Sakura parvovirukseen vai johonkin muuhun tautiin? o.o

Fujiwara kirjoitti:Ja mistä me Japaniksikääntäjän hommaamme?

Grigio kirjoitti:Onko tämä vielä voimassa? :D
Jos on, niin olisi kyllä mahtia saada Takahashilta nimmari!
Ja eräs mieltäni askarruttanut kysymykseni onkin Hopeanuolesta ja Weed:stä (huom. en ole lukenut mangana näitä kauhean paljon, niin ei haittaa jos joku teistä tietää jotain, mutta haluaisin näihin kyllä vastauksia):
1. Miksi Takahashin sarjoissa on päähenkilönä aina poikakoira? Miksei tyttökoira kelpaa?
2. Ja sitäkin olen ihmetellyt että ainakaan Hopeanuoli, Weed tai Riki manga-sarjoissa ei näy kauhean montaa naaraskoiraa. Miksei? :D
3. Ja sitten haluaisin tietää onko Rikistä tehty anime, jota ei ole muualla kuin Japanissa? Kun jotkut sanovat että sellainen on, mutten ole kyllä nähnyt missään netissä luettavan että sellainen olisi olemassa.. Siksi se onkin jäänyt miettityttämään vai onko se sittenkin pelkkä huhu niinkuin olen ajatellut?
4. Minkä takia Weedin sisaruksia ei näytetä animessa?
5. Miksei Hopeanuolen sisaruksia kunnolla näytetä animessa tai mangassa ja mitkä heidän nimensä ovat?
6. Mihin Joe(Joo?) (Weedin sisar) on joutunut? Kuoliko se mangassa jossain kohtaa?
7. Kuoleeko Hopeanuoli missään vaiheessa? :D
8. Kenen kanssa Akame oli Hopeanuolessa saanut pentunsa?
9. Mitä Fujille tapahtui? Kun animessa ainakaan sitä ei näkynyt kuin alussa ja sitten leikkaamattomassa vähän lopussa.
10. Kenen kanssa Riki sai Donin..? Vai mikä sen nimi oli kun oli Rikin kanssa animen alussa metsällä muiden koirien ja Gohein kanssa?
Ja Takahashille vielä kysymys: Mistä lähti kiinnostus tehdä manga sarjoja lähinnä Akita-rodusta? Onko Takahashilla ollut sellainen?
Ja miten Takahashilta saisi nimmarin itselleen? Haluaisin sellaisen ja maksaisin kyllä jos se vain muutamia euroja maksaisi, mutta miten sen saisi? :D Jos ei ole sellaista tilisiirto hommelia? Haluaisin ehdottomasti Takahashin nimmarin :3

Nawulf kirjoitti:Fujiwara kirjoitti:Ja mistä me Japaniksikääntäjän hommaamme?
Täällä opettaa japania kansalaisopistolla yksi japanilainen nainen, häntä voinemme häiritä, kunhan aika koittaa. :)

Sensku kirjoitti:Kirjeessä lähetetään nimmaripyyntöjä, ja siitä pitää maksaa Hopeanuoli-kaupan tilille.

Yuriko kirjoitti:Ja Nawulf itse lähettää nimmarit jokaiselle, vai?

Fujiwara kirjoitti:Tämä on kyllä totaalisen tyhmä kysymys, mutta oletko varautunut myös pyytämään tätä Japaninkielen asijantuntijaa kääntämään vastaukset meille?

Sensku kirjoitti:
Vastaan nyt joihikin. 1. Japanilaisee kulttuuriin kuuluu vahvasti se ''naiset ovat heikkoja''-käsitys. 2. Katso edellinen.
3. Rikistä ei ole tehty animea. Jos olisi, siitä ilmoitettaisiin varmasti kaikkialla. 6. Joe tulee takaisin mangassa 52, ja hänellä on poika. Joe on myös joutunut metsästyskoiraksi. Kun Yukimura ja Joe olivat pentuja, makakit hyökkäsivät heidän kimppuunsa ja veivät Joen, jonka luultiin kuolleen. 10.Don ei ole Rikille sukua, vaan Aka.
Takahashi oli lukenut lehtiartikkelin vuorille karanneista metsästyskoirista ja sai idean siitä. Kirjeessä lähetetään nimmaripyyntöjä, ja siitä pitää maksaa Hopeanuoli-kaupan tilille.

Grigio kirjoitti:Mutta näyttää siltä ettei sellaista tapahdu lähipäivinä? : (

Äffä kirjoitti:Minkä rotuinen Ginin puoliso Sakura oli?
Hopperi kirjoitti:No mulla on noita samoja kysymyksiä kuin muillakin.
- mut miten saamme ne nimmarit?
- pitääks tehä käyttäjätili sinne hopeanuoli kauppaan?
- ja mites maksan
- ja montakohan miljoonaa se postimerkki maksaa?
Ei sitten ollu kysymyksii takahashille varmaan huomasitte =)
mutta oon mukana
yksi kysymys ois Takahashille
1. Tekeekö hän Filmijatkoa?

Paluu Tapaamiset, tapahtumat ja projektit
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa